2012年2月6日 星期一

渣打馬拉松2012

2012年2月5日(星期日)

距離這天來臨前的兩星期,敝莊主已經開始緊張起來!其實又不是第一次跑半馬,緊張什麼呢?也許是因為有期望吧!期望自己可以盡力去跑!期望可以做到最好!一直都期望......可以在兩小時內完成!:)

今年沒怎樣影相,只得幾張!

野獸猩第一次跑半馬,平時操練又不多,甚至未跑過一次半馬的距離!=.=!

他相約一起跑,說希望可以跟到我上橋喎!哇哈哈!笑大人個口!曾是屎龜一號的敝莊主,什麼時候成了人家跟跑的目標?!XDD


又見到同樣穿貓衫的老貓!好!可以一起出發!:)

由於我想快些準備好心情,所以雖然5:30開跑,五時許已走去出發區了!

敝莊主出發前仍然很緊張!不知是否可以捱得完?和能否做出一個好的成績?因為上年跑得太hea,所以今年很想認真一點去跑!

就快起跑了!整條彌敦道變得鬧哄哄,大家又拍手又呼叫!

我和老公出發前影番張合照先!:)


雖然我和老公一起出發,但一起步就失散了!其實這也是預期之中和我所期望的,因為據經驗,我們一起跑只有死路一條!不但不能互相激勵大家,反而大家的時間都會因此而拖慢的!所以其實我跟他說過......「唔該你比賽時離開我視線範圍呀!」想不到,真的一起跑就失散了!:P

自己一個人跑,打算keep著6min/km的,但首4K全都在5:40前後,我心想跑到就沒問題吧!怎料7-8K開始越跑越慢,心想死啦!點捱落去呀?兩個鐘一定完成不了!莫非要兩個鐘十幾分鐘?:(

8K後野獸猩竟然追到我,我那時已經開始死死下,但把心一橫,心想追到他拍著一起跑都叫有個伴啦!不過再跑跑下,不知是否有番些energy?還是他跑慢了?我很快又超越他了!:P

過了一會有人拍我,原來是同樣穿貓貓衫的人兄!有點surprise啊!我一直以為他在前面的嘛!怎麼從我後面上來?然後我一直跟著他跑!天呀~!跟得我好辛苦呀!咩速度來架?5:30 min/km?跑跑下又再望下隻錶?5:2x?痴線既咩?!@@

最初大家還可以並肩一起跑的,一出西隧我開始在他後面死追著!天呀!我不能被他甩掉的!否則我不會跑到這麼快!其實,我已經不知條路是上斜或落斜,也不知自己身在何處,我只知追著他來跑!我眼中只見到他件衫後面隻黃色貓!@@

我曾經追得很辛苦,有一秒想過是否不應跟著他跑?是否他的速度對我來說是太快?但見他會回頭望望我死了去那裡,那麼是否會等埋我?既然是這樣,就更加不能放棄!繼續追著他來跑吧!死都要死埋佢啦!>.<

好幾次見和他的距離又遠了的時候,好想大叫:「阿哥!等埋我呀~!~>.<~」不過叫乜鬼呀?我好肯定他一定不會睬我!咁只好追啦!天呀~!我其實追得好辛苦呀!T_T 如果我和老公跑的話,我一叫他就會遷就我和等我,我慢他就會慢,所以咪話和老公跑就等於攬住一齊死囉!=.=

頂下頂下又來到灣仔,他都幾風趣,說:「不用刻意加速,保持著這個速度便可以的了!」天!你知不知我光是保持著這速度已經死咁濟?我其實已經再快不到的了!@@

最後幾百米時聽到有人叫:「荔枝加油呀!」聽到有人叫我的名,精神為之了一振!原來是Jason!:D



去到維園的綠地毯,他說:「什麼也不要想,去吧!」然後一起並肩衝終點!Yeah~!完成了!自己按錶的時間是2:01:22!雖然未能在兩小時內完成,但已是我的Personal Best!亦幾乎是我的極限的了!


真的由衷多謝他!若不是他帶著我跑,我一定不能創下這成績!最後這13K亦是我跑步生涯中跑得最辛苦的一個!但見到奇蹟發生,又覺得無悔無憾和值得了!:)

雖然常聽到人說跑到抽筋,但其實我未試過的!今次跑完後,幾乎左抽右又抽,幸好立刻放鬆番,才始終都沒抽!其實今次真的去得好盡、好甘!@@

老公跑了好幾年半馬,一直都未能在兩小時內完成,今次他用了1:56,算還了他的心願!:)

我之後跛了咁濟!回家的路變得很漫長!跟老公說了好幾次:「你唔好行咁快啦!」他還無辜地說:「我已經好慢喇!已經慢到好辛苦喇!」哼!太過份喇!

以前覺得半馬很長,今次好像沒有了這種感覺!反而有少少蠢蠢欲動,應向更長的距離挑戰嗎?... 全馬?我可以嗎??


賽後檢討:
開始的時候跑快了,所以中段開始跌watt!下次應該睇住個pacing來跑,要忍得住開始時慢一點!


大會成績公佈:
Overall position: 1813 (of 5569)
Gender position: 163 (of 910)
Category position: 93 (of 530)
Official time: 2:02:52
Net time: 2:01:19


敝莊主跑半馬小檔案:
第一次:2010.11.28 UNICEF (2:12)
第二次:2011.2.21 渣打馬拉松 (2:16)
第三次:2012.2.5 渣打馬拉松 (2:01)

5 則留言:

  1. 不要想喇, 你下年一於跑全馬啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係話全就全,要時間操練架!>.<

      刪除
    2. 如果跑四個半至五個鐘又真係唔駛特別點練,只要比賽前兩個月做三至四次35+ k既長課就ok。

      刪除
    3. aby, 我不是你呀!如果半馬你跑兩個鐘可能是light jog的速度!但對我已是極速和極限喇!...另外,我冇試過跑咁長,我唔知我去唔去到,等我recover番先再諗下!我現在仲跛緊,所以唔適合諗住!:P

      刪除
    4. 就係因為要操先唔好想, 嗱嗱聲去操啦

      刪除