2013年2月18日 星期一

Fat Choi Run 2013

日期:2013年2月12日(年初三)
地點:山頂
時間:8:00am

兩年前第一次跑發財跑,今年是第二次!可能有運行,所以今年竟然攝到個位來跑喎!:D

估唔到行到邊都會碰到認識的朋友,包括定向和三鐵的朋友,但之前又沒聽聞大家有報啊!o.O

見到火兄,真驚喜!連續三星期的賽事都見到他來影相呀!:D

我已經大半年跑步沒有聽歌了,年初一時在家悶到發臭,運動場和泳池都關閉沒開,我悶到忍不住碌落街跑,當儲里數也好,散心也好!終於搵番個mp3來邊跑邊聽歌!好耐沒跑步時聽歌了!:D

所以,發財跑都忽然C忽痕袋埋部mp3,諗住可能會跑得開心D嘛!嘻嘻!:P

財神都跑步!^^
每次跑步起跑時都未摸索到應有的pacing,怕跑得快得濟後段冇油,但又怕留得多得濟拖慢了!開頭跑到有點喘氣!@@

跑了幾百米覺得口乾,幸好件衫後面個袋放定粒得力素葡萄糖作「解渴丸」!:D

上次跑的時間是42分,今次希望可以在40分!:)

上次來跑時有一路跑一邊影下風景相留念,所以今年可以專心跑了!其實跑過一次,開始心裡有數一會兒的路會是平或上斜,和大概跑了多少!:)

最後那段斜路真的很斜,原來一上完就是終點的了,早知再勁爆埋佢啦!...下年啦!:P

過了終點按錶看時間,39:08?40分都不用喎!:D

但...... 翻查紀錄,兩年前真的起碼有7.5K喎!今次我隻錶顯示得7K咋喎?!o.O 

敝莊主自從換了電話後都沒帶過電話跑步,但今次我竟然...... 有呀!XDD

我發現我條褲後裡面有個很大的袋,可以放到電話的!咁辛苦袋住個電話做乜?是因為我想影相呀!兩年前我們三個Do Re Me一起影相,今年再來Do Re Me仲有Fa添呀!:D

2011(兔年)的Do Re Me
2013(蛇年)的Do Re Me Fa
今年有些賽員穿得很有特色來跑,為節日帶來了些歡樂的氣氛!:)



明年都要再玩過!:)



我的小檔案:
Fat Choi Run 2011

沒有留言:

張貼留言