2012年5月30日 星期三

城市定向2012 - 動感猜程尋

日期:2012月5月20日(星期日)
地點:將軍澳
形式:奪分式
時限:120分鐘

近幾年的城市定向都有玩:九龍城、中西區、港島東!今年地點在將軍澳!在敝莊主地頭?沒理由不參加吧!:P

隊友依然是阿B和Kit!跟這兩名隊友跑好大壓力的!去年追住Kit跑,差點被他扯爆!心跳一開始就保持在170以上!所以,今次都有點擔心會否又跑死的呢?@@

怎料,今次阿B腳傷跑不到,說最多行快些!而Kit咳了一個星期,這幾天都睡不到!那麼,即是今次可以慢慢來喇!:D

阿B說我們是「冇心冇肺冇腳的傷殘組」!嗯... 但我為何會被冠以「冇心」的呢?!o.O



我出門時還陰天有雲的,臨出門前拿了副太陽眼鏡,當時還想會否裝飾多過實用呢?怎料,後來好曬呀!>.<

賽事中心在寶康公園,大部份時間我都在「陰間」躲避,最後一刻才屎去個等候區!

一出發,我們先找個陰間計劃路線!咦?散修修咁!康城都有points,雖然高分,但去那兒的車好疏落的,所以我們打消了這個念頭!去調景嶺、將軍澳、坑口和寶琳吧!銀線灣都有points喎!到時再算啦!:)

敝莊主雖然經常在將軍澳跑步,但我發現..... 我唔識睇地圖呀!@@ 於是阿B睇圖,我和Kit在後面跟,嘻嘻!:P

最初過了subway去靈實,由於我仲未睇得明張圖,問:「乜靈實有points咩?」阿B說:「沒有!其實打算去調景嶺!」我說:「OK!你話我聽想去邊就得,我知點去,但我到現在仲未入到圖!」又過番subway,我說:「轉左就去運動場,轉右就去調景嶺!」

陰公!我們由出發到現在已經20分鐘了!一個point都未打!@@

去到彩明苑,我開始識睇圖喇!哈哈!

打完調景嶺的幾個points,Kit說跑過去就是將軍澳了,不用搭MTR啦!一條直路跑,我看錶,pacing大概是6min/km,但我跑得好辛苦呀!原來我都「冇肺冇腳」呀!@@

去埋寶盈那個point後,我們去了七仔!阿B食燒賣,我破天荒買思樂冰!我向來極少飲汽水的,凍飲都少了,但那刻覺得只有思樂冰才可以解救我!而Kit咳不能飲凍野,所以只在涼冷氣!...而我們竟然在七仔磨了8分鐘!是不是過份了少少?XDD

之後打埋運動場那個point便順便過了去坑口,後來又入了去醫院!Kit想找水機入水,我和阿B洗手洗臉!最後發現有部飲品機,買了兩支水!

離開醫院還有40分鐘,有想過要不要去銀線灣?因為從醫院一上斜路就是的了,但最後擔心我們這「傷殘三人組」不夠時間落番黎,所以不如掃埋寶琳就算了!:P

由醫院跑去寶琳,雖然我經常都會這樣跑,但為何突然覺得好漫長?!我們又跑又行,竟然曾經一度三個人一邊行路一邊踢腳拉筋!究竟...... 我們是在參賽中的嗎?XDD

去我們打算去的最後一個point喇!咦?我睇得明喎!咪就是寶翠公園入口那個迴旋處囉!我憑感覺帶大家跑入公園過,阿B就看地圖再定位跑!



之後不用看地圖啦!跑番去寶康公園,這個我識路喇!

返終點喇!:D



跑完!好熱呀~!>.<



但今次趕得設回來,沒有超時DQ,已經不錯了!上年搭錯車,由銅鑼灣趕不設返Quarry Bay,結果被DQ了!

今年到老公那team邪惡組合,遲了1分半鐘回來,結果被DQ了!他這麼熟路和熟巴士,好像有點可惜呢!但..... 他們那三人的組合,真係好難唔出事的!XDD



我是日跑+行了12K,全程沒搭車!其實這跟我平時跑步的路線差不多,但今日我跑唔郁呀!我跑的時候已經好覺得,我心肺好似好差咁,腳又冇力!點解會咁架?!我上星期踩車又踩唔郁,今個星期又跑唔到!敝莊主平時已經夠雞,但仲越來越雞呀!好傷心呀!:'(

所以,敝莊主的起心肝,幾天後去了練跑喇!:D


成績

是日有37隊工會組,我們有210分,名次第13名!咦?我們咁玩法都排在三分一位置,算係咁啦!哈哈!

http://www.u4u.org.hk/54city/re_table.htm

沒有留言:

張貼留言