2012年5月2日 星期三

Zoot Atomic Man Triathlon

日期:2012年4月8日(星期日)
地點:科學園

一向三項鐵人賽事都在五月開始,但今年被西人搞的一場賽事先搶閘!:)

敝莊主很想參加,因為一年之中可以玩齊三項的賽事不多!但見到只有一個半奧的賽程,游水要游750米,就只好在一旁恨但冇得玩!:(

雖然玩不到,但仍可以去八掛一番和去做攝記!:P

來到科學園,有點匪夷所思!平時比賽會泊滿單車作為轉項區的科研路非常冷清!還曾一度以為自己是否搞錯了時間?!o.O

這個賽事可能參加的人不算多,所以個迴旋處已經夠位做轉項區了!


想不到人少少參加的賽事,竟然有人識我!有些同學我其實都不是很熟,但人家可以叫出我的名字,就替他們影相吧!:D



1. Swim 750m

四月初的天氣,其實仍未很溫暖!聽見不少人下水後都呱呱叫說很凍,聽到我都覺得寒!o.O


大家就出發喇!:D



之前影相還覺得好地地沒問題,之後見人陸續上水,我試影的時候就發現大件事!是..... 我搞唔掂部相機呀~!>.<

個shuttle唔夠快但我又忘了怎樣較,打電話問老公都冇用,遠水不能救近火!哎呀!大家開始陸續上水了,點算好呀?!:'(

最後,影到就影啦!=.=

2. Bike 20K (5 laps)

影單車相真攞命!以前可能會見到識的人才影,今次?我見人就影,因為要試驗效果,免得見到識的人影不到!部相機好重,影到我隻手好攰呀!@@

是次影相真精彩,大部份的相都可以delete,不過偶有尚可以見得下人的相的!:P




3. Run 5K (2 laps)

最後是跑5K,跑完便完成了!



平時參加比賽會有運動飲品派,今次西人搞,沒有運動飲品,卻有啤酒!o.O

替大家影相,無意中發現個Banner襯托出來的效果又幾型喎!所以大家都輪著狂影一餐,又執位影,又單人影!XDD


創意無限!:)



玩完一餐又再影過!



好有氣勢和陣容的合照!



賽員「贈品」:


雖然敝莊主沒參加這場賽事,但我會努力游水,希望以後不會見到人家有得玩而自己冇得玩!:)

另外,我想我都是適合做參賽者多過做攝影師!:P


沒有留言:

張貼留言